Bestellen & bezorgen

U kunt op elk moment van de dag eenvoudig en snel een online bestelling plaatsen bij Kennedyfashion.nl. Op deze pagina wordt in stappen beschreven hoe u een bestelling bij Kennedyfashion.nl kunt plaatsen.

Stap 1.  Kies de gewenste artikelen
• Bekijk onze online collectie en kies één of meerdere artikelen op onze webshop
• Kies de juiste maat en klik vervolgens op "plaats in shoppingbag".
• Als u de gewenste artikelen in uw shopping bag heeft geplaatst klikt u (rechtsboven) op de Kennedy Fashion shoppingbag. Hier kunt u uw bestelling nogmaals controleren. Als uw bestelling naar wens is klikt u vervolgens op “door met afrekenen”.

Stap 2.  Inloggen of registreren
• Tijdens de volgende stap heeft u twee opties
-Inloggen met uw “My Kennedy” gegevens (bestaande klanten)
-Een “My Kennedy” account registreren (nieuwe klant)
• Log in of maak een nieuw “My Kennedy” account om verder te gaan met het plaatsen van uw bestelling

Stap 3.  Persoonlijke gegevens invullen
• Na het inloggen of registreren kunt u aangeven waar wij uw bestelling mogen bezorgen. U kunt hier uw eigen adres selecteren of een nieuw adres toevoegen, als u een nieuw adres wilt toevoegen klikt u op “voeg nieuw adres toe”.
• Voor bestellingen naar Nederland geldt “gratis verzending bij besteding vanaf €49,-”.
• Voor bestellingen naar België worden altijd verzendkosten gerekend, de verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw pakket. De verzendkosten worden tijdens het bestelproces berekend en weergegeven (nadat u het afleveradres heeft geselecteerd). Standaard verzendkosten naar België bedragen tussen € 5,50 en € 8,00.
• Het is helaas niet mogelijk om uw pakket te bezorgen op een postbus.

Stap 4.  Kortingscoupon of My Kennedy saldo toevoegen
• Als u het gewenste bezorgadres heeft gekozen kunt u een kortingscoupon toevoegen (indien u beschikt over een kortingscode), en eventueel (een deel van) de bestelling met My Kennedy saldo betalen.   

Stap 5.  Betaalwijze kiezen
• U kunt in onze webshop kiezen uit onderstaande betaalmethoden:
-MultiSafePay (veilig en direct betalen met iDEAL, Visa,  Giropay, Maestro, MasterCard, Mister Cash, Wire Transfer en SOFORT Banking)
-Overboeking (u kunt het bedrag via uw eigen bank overboeken, bijvoorbeeld m.b.v. internet bankieren)
-Betalen bij de postbode (+ € 10,-) (deze optie is enkel beschikbaar voor klanten in Nederland)

Stap 6.  Bestelling afronden
• Als u de betaalmethode heeft gekozen kun u uw bestelling bevestigen door te klikken op “Bestelling afronden”.
• Als u heeft gekozen voor betalen met MultiSafePay (credit, iDEAL, etc) wordt u direct doorverwezen naar een beveiligd betaalscherm.

Stap 7.  Bestelling volgen
• Zodra uw betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verstuurd. Zodra de bestelling is verstuurd ontvangt u hiervan een bevestiging per mail en later van PostNL een mail met een Track & Trace code.
• Bestellingen naar Nederland: de Track & Trace code wordt 12 tot 24 uur na het versturen van de verzendbevestiging actief, dit omdat het pakket na 12 tot 24 uur wordt gescand door PostNL (de code is dan pas geldig).
• Bestellingen naar Nederland: na deze handeling van PostNL wordt uw Track & Trace code actief en kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL
• Bestellingen naar Belgë: de Track en Trace code van UPS wordt per mail naar u verstuurd, de Track & Trace code wordt gescand door UPS (de code is dan pas actief).
 


Uw bestelling retourneren
• Bij Kennedyfashion.nl krijgt u 14 dagen de tijd om het product te beoordelen. U heeft vanaf het moment van ontvangst dus 14 dagen om het artikel te bekijken en te passen.
• Wilt u één of meerdere producten retourneren (zonder ruiling) dan kunt u de artikelen als retour aanmelden via uw “My Kennedy” account op onze webshop, u betaalt zelf voor de verzendkosten van uw retour. U kunt de artikelen het best verzenden in de Kennedy Fashion doos waar uw bestelling in geleverd werd, maar als u slechts één klein artikel retour stuurt mag u ook een stevige envelop gebruiken die het artikel voldoende beschermd. Bewaar altijd het verzendbewijs dat u bij het postkantoor ontvangt, dit is uw garantie als uw pakket onverhoop kwijtraakt bij de retourzending. U dient dit bewijs te bewaren tot u een bevestigingsmail heeft ontvangen dat uw retour is afgehandeld en het aankoopbedrag van de geretourenerde artikelen weer op uw rekening staat. 
 


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
• Nederland

Heeft u op werkdagen vóór 15.00 uur besteld en betaald, dan is uw pakketje de volgende dag in huis. Heeft u bij de betaalmethode gekozen voor “overboeking” dan wordt uw bestelling pas verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. Onze pakketten worden in Nederland bezorgd door PostNL. PostNL bezorgt pakketten van dinsdag tot en met vrijdag tussen 11.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging wordt het pakket bij de buren aangeboden. Zijn zij ook niet thuis, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. 

• België
Als u op werkdagen vóór 15.00 uur heeft besteld en betaald, dan heeft u uw pakketje de volgende werkdag in huis. Heeft u bij de betaalmethode gekozen voor “overboeking” dan wordt uw bestelling pas verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.